AC – داده های چند حالته

AC – داده های چند حالته

کاغذکنفرانسملاحظات
بررسی روشهای شناسایی تأثیر: عبارات صوتی ، تصویری و خود به خودیIEEE TPAMI 20091. درک احساسات انسان را از منظر روانشناسی بحث کنید. 
2. رویكردهای موجود را برای تشخیص احساسات و موضوعات مهمی مانند جمع آوری و در دسترس بودن اطلاعات آموزش و آزمون را بررسی كنید. 3. برخی چالش ها را برای شناسایی تأثیرات مشخص کنید
تشخیص تأثیر: یک بررسی میان رشته ای از مدل ها ، روش ها و کاربردهای آنهاIEEE TAC 20101. از دیدگاه های نظری بحث می کند که به احساسات به عنوان بیان ، تجسم ، نتایج ارزیابی شناختی ، ساختارهای اجتماعی ، محصولات مدار عصبی و تفسیرهای روانشناختی احساسات اساسی نگاه می کنند.
 2. متاآنالیز در مورد بررسی های موجود در مورد سیستم های تشخیص تأثیر که بر روی روش های تشخیص تأثیر سنتی مانند فیزیولوژی ، چهره و صدا متمرکز هستند ، و همچنین تحقیقات در حال ظهور در کانال های جدیدتر مانند متن ، زبان بدن و سیستم های پیچیده چند منظوره را بررسی می کند.
شناسایی تأثیر چند حالته با استفاده از KinectArxiv 2016در این تحقیق از دستگاه های سنجش رنگ و عمق مانند Kinect برای استخراج ویژگی های صورت و ردیابی مفاصل بدن انسان استفاده شده است. ویژگی ها: ویژگی های زمانی در چندین قاب. همجوشی سطح تصمیم گیری با رای اکثریت ؛ ترکیبی از الگوهای هیجان و یادگیری نظارت شده. نتایج: شناخت بهتر از یادگیری تحت نظارت به تنهایی. شناخت بهتر از ویژگی های مبتنی بر موقعیت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *