AC – تجزیه و تحلیل متن

AC – تجزیه و تحلیل متن

کاغذکنفرانسملاحظات
آیا اشتیاق عاطفی در داستان ها را می توان از روی کلمات تعیین کرد؟شناختی و عاطفی 19941. مقادیر عاطفی جملات چهار متن را که توسط خوانندگان درک می شود ، با مقادیر تولید شده توسط کلمات تشکیل دهنده متن مقایسه کنید. 
2. پشتیبانی از واقعیت روانشناختی زنگ های احساسی واحدهای زبانی بزرگتر از یک کلمه ، و امکان ارزیابی آنها از طریق اطلاعات لغوی
بررسی ترکیب احساسات در متن: احساسات کلمه ، احساسات جملات و برچسب گذاری خودکارAAAI 2006روشی را برای علامت گذاری خودکار متن ها با برچسب های احساسی ارائه می دهد.
ابراز احساسات در ارتباطات مبتنی بر متنCHI 20071. نحوه بیان و تشخیص احساسات در هنگام برقراری ارتباط مبتنی بر متن را بررسی می کند. 
2. نتیجه نشان می دهد که کاربران برای ابراز خوشحالی در برابر غم و اندوه به چهار استراتژی اعتماد کرده اند ، از جمله عدم توافق ، اصطلاحات تأثیر منفی ، علائم نگارشی و زبانی.
اندازه گیری بیان عاطفی با تحقیق زبانی و تعداد کلماتمجله روانشناسی آمریکا 20071. ارزیابی کنید که آیا تعداد LIWC فرایندهای احساسات کلمات نسبت به ابراز ناراحتی و سرگرمی کلامی حساس هستند یا خیر. 
2. نتیجه نشان می دهد که به نظر می رسد LIWC یک روش معتبر برای اندازه گیری بیان کلامی احساسات است
مدل های معنایی توزیعی برای تحلیل متن تأثیرگذارIEEE TASLP 20131. یک مدل تجزیه و تحلیل متن احساسی ارائه دهید که می تواند به طور مستقیم رتبه بندی عاطفی اصطلاحات چند کلمه ای را با استفاده از مسئله قطب جمله / تشخیص جهت گیری معنایی تخمین زده و ترکیب کند. 
2. رتبه بندی عاطفی برای اصطلاحات n گرمایی از ترتیب های مختلف از طریق یک روش مبتنی بر پیکره با استفاده از معیارهای تشابه معنایی توزیعی بین کلمات دیده نشده و مجموعه ای از کلمات هسته تخمین زده می شود.
احساسات در متن: مدل های بعدی و طبقه بندی شدهCI 2013روش جدیدی برای استفاده از پایگاه داده های هنجاری به عنوان روشی برای پردازش متن با یک مدل ابعادی و مقایسه آن با رویکردهای مختلف طبقه ای معرفی کنید.
توزیع کلمات تأثیرگذار در مجموعه مقالات روزنامهCILC 2013مربوط به توزیع کلمات عاطفی در زیرشاخه های مختلف یک مجموعه روزنامه به همراه سه پارامتر عاطفی است: والنس (V) ، دلپذیری ، برانگیختگی (A) ، شدت احساسات و تسلط (D) ، میزان کنترل اعمال شده توسط ادراک کننده بیش از محرک.
پتانسیل هیجان جملات ساده: تأثیرات افزودنی یا تعاملی اسم و صفت؟مرزها در روانشناسی 20151. ارزیابی کنید که چگونه ظرفیتهای مختلف کلمات در یک جمله بر روی پردازش و ارزیابی عاطفی فوقالعمل آن تأثیر می گذارند. 
2. نتیجه نشان می دهد که جملات با کلمات همخوان از نظر احساسی (به عنوان مثال ، پدربزرگ باهوش است) سریعتر از جملات حاوی کلمات ناسازگار از نظر احساسی تأیید شده اند (به عنوان مثال پدربزرگ تنهاست.
Sentiment Analysis: بررسی و تحلیل مقایسه ای خدمات وبعلوم اطلاعاتی 20151. تعریف تحلیل احساسات: تجزیه و تحلیل احساسات ، عقاید ، نگرش ها ، عواطف و غیره افراد نسبت به عناصری مانند عناوین ، محصولات ، افراد ، سازمان ها و خدمات. 
2. هدف این کار: بررسی و مقایسه 15 سرویس وب دسترسی آزاد برای تجزیه و تحلیل احساسات ، تجزیه و تحلیل توانایی های آنها برای طبقه بندی و امتیاز دهی متن های مختلف متناسب با احساسات موجود در آن.
شناسایی احساسات برای تجزیه و تحلیل حمایت اجتماعی در انجمن های آنلاین بهداشتIJCNLP 20171. تشخیص انواع هیجانات در جوامع آنلاین بهداشت ، اطلاعات مفیدی از وضعیت عاطفی کاربران می دهد. 
2. ویژگی های سطح بالا ایجاد شده توسط CNN بدون ساخت هیچ ویژگی دستی یا خودکار. 
3. دقت بهتر نسبت به کارهای قبلی در شناسایی پیام های احساسی. 4. مقایسه وضعیت عاطفی بیماران بین روزهای تعطیل و روز عادی در ایالات متحده آمریکا.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *